Ivana Trump je vlasnica Slobodne Dalmacije!

Ovu vijest, analiticki,pedantno,stoposto sigurno,materijalno-cinjenicno objavila je ustasko-hercegovackatekila-gerila, pod junackim vodstvom hrvatoidnih vlaja, nesposobnih i patoloskih lazljivaca i,konacno, hadeiziranog rukovodstva SD,a pod cijom je palicom uredjivao tim koji, vise-manje, uredjuje i danas.

Nula takvih tikvana, majmuna, nepismenjaka, poltrona nije dobilo otkaz!

I ne treba.

Jer, tad je, sjecam se, mene novinarka SD- a ja jesam jedan, jedini koji je HDZU i SD frknuo otkaz sa obrazlozenjem kojim se ponosim i nosim ga i u grob sa sobom, pitala sta ja mislim o tome…

-Cujte,to je cirkus, kakva Ivana Trump, sta vam je ? I sad ona kaze da ce pisati kolumnu? Kupila novine najvece petljavine u HR, vi je vodite po Splitu ko zirafu, a mene pitate sta mislim o tome? Znate, svakom impotentnom vladaru narod se digne kad-tad!

(objavljeno u SD,kao anketa-odgovor na anketu)

Usput, ja se u proslom tekstu malo salio, nadam se da je Borja to i tako shvatio…Zao mi je saobracajke i nezgode koje je zadobio Gordan.

Citaj takeaway, slusaj mise,

sa stovanjem, biljezim se!

Oglasi

Jedan odgovor to “Ivana Trump je vlasnica Slobodne Dalmacije!”

  1. stacieerickson2189 Says:

    […] it can’t all be about manga, Cathy is having a really, really hard time reading GoGo Monster, because the layout is so […] Click http://s.intmainreturn0.com/bayy091615

Komentiraj

